vineri, 17 ianuarie 2014

Tehnologia vieţii

Cu sau fără voia noastră, tehnologia ne-a ”invadat” viața. Am primit-o, pentru că datorită ei activitățile noastre de zi cu zi s-au simplificat. Sau au fost înlocuite cu aparate performante. Ea, tehnologia, se încadrează perfect în zicala “nici cu ea, dar nici fără”.
Prima mea întâlnire cu tehnologia a fost prin clasa a I-a, a fost primul meu computer, nu era prea stie cine ce, dar pentru mine era cel mai tare. Pană in clasa a IV-a cand l-am schimbat cu unul mai performant. Atunci mi-a placut cel mai tare ca mă puteam juca GTA Vice City, CS, Hercule, Lamp of Aladdin, Tarzan, Lion King şi multe alte jocuri, asta era ce-a mai tare chestie de pe atunci.
Cea mai tare chestie a fost când am primit internet, puteam sa ma joc tot felul de joculeţe pe net.
După ceva timp cu acomodarea cu internet-ul am aflat de pagina http://www.digipedia.ro , care m-a ajutat să deluşesc unele mistere ale computer-ului. Dar înainte de a afla de acest site, m-au ajutat verisorii mei mai mari cu programe, windows etc. Le mulţumesc pentru ajutorul acordat atunci :)
Pe atunci tehnologia era ceva nou şi nu prea cunoscută pe atunci, dar azi tehnologia este ceva foarte important in viaţa noastră.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu